27 Temmuz 2016 Çarşamba

baby lips



Herkese merhabalar evet blog sayfasına fotoğraf atmayı öğrenmiş bir adet şevval çiziyoruz. Sizlere baby lisp hakkındaki görüşlerimi sunucağım, bundan 1-2 sene önce çok fazla popilerdi bir aralar 4.99 iken 6.99 oldu ülkemizde 3 çeşidi bulunuyor şimdilik baby lips severler en kısa sürede Türkiye`ye gelmesini umuyor. 


Baby lips klasikten bahsediyim ben en çok nanelisini sevdim ismini unuttum malesef renk verme bakımından pink puch sevdim.


Electro serisinden ise hepsini ama fıerce n tangy renk vermiyor.



Ve bir diğer serisi adını bilmiyorum ondan 3 tane var bende limonlusu var ben limon ve nane çok seviyorum.




Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. Biraz kısa olmuş ama yinede güzel😂😂😂yazım yanlışlarına bir dahaki yazıda dikkat etmeni tavsiye ederim ;)

    YanıtlaSil
  2. Hmm çok mükoğ bir açıklama 😂😂 tanı beniğ Sevvöl 😂😂😍

    YanıtlaSil