28 Temmuz 2016 Perşembe

ÜRÜN YORUMUM

Evet bugün sizlerle bu ürünler hakkındaki görüşlerimi paylaşıcağım.
Watsons indirimden nail cream almıştım 3-5 arası bir fiyata gelmişti tırnak bakımımı yaptığımda kullanıyorum,onunla ilgili mutlaka bir yazı yazıcağım.

The balm`ın mat rujuna gelelim fosforlu bir pembe dikkat çekmeyi seviyorsanız tam sizlik sürdğünüzde dudağınıza nane etkisi veriyor,ben nane ve limon aromalı şeyleri sevdiğimi söylemiştim zaten.

Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu su geçirmeyen makyaj malzemeleri için etkili değil ama ruj ve normal rimmel mascara`da gayet iyi.

I love series sadece watsonsta bulunuyor ben rasberry§blackberry olanını çok seviyorum ,bende lip balmı ve duş jelide var jelide.

Flormar ojelerini çok seviyorum bu serisinin fırçası çok mükemmel ve diğerlerine göre daha kısa sürede kuruyor.

clingìn mascarsına gelelim ben çok seviyorum tam çantaya atmalık kıvırma etkisi pek yok ama uzatıyor ve renk veriyor.


Okuduğunuz için teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder